courgettesoep en snoezelen

Dinsdagnamiddag maakten we lekkere en gezonde courgettesoep en samen met juf Valerie
snoezelden de leerlingen in de klas en in de snoezelruimte.



































Warm warm warm

 Waterijsjes …. Heerlijk 🥰