gezond of niet gezond

Op de tafel in de klas staan allerlei lekkernijen, iedereen had wel zin in iets.
De ene leerling koos voor het fruit, de andere leerling koos meer voor iets zoets.
We spelen een spelletje, we voelen in de voelzak en raden wat het is om nadien natuurlijk te proeven.
Het 2de spelletje: geblinddoekt iets proeven en raden wat het is.
En het allerbelangrijkst niet vergeten: is de voeding die we zien of proeven
GEZOND OF NIET GEZOND?
Het was vooral spannend!













 Oei, Rhune zit bijna helemaal in de doos.....

























































En het doktershoekje valt wel in de smaak!
En de juf blijft veilig in de buurt!
Maar genieten doen ze wel.







 






Tijdens de taalactiviteit controleerden we of onze oortjes nog goed werkten, iemand staat voor ons en zegt iets, we proberen goed te luisteren wie het is.
En werken onze handen nog goed, we voelen met onze handen wie er voor ons staat.





























Bellen blazen en koken

Deze week was het een zalig weertje om iets langer in de weide te blijven hangen ❤ Vandaag kookten we voor de eerste keer, samen met meester...